joi, 14 mai 2009

De ce?

De ce ma intreb de multe zile si nopti ce caut pe planeta asta?
De ce nu ma las in pace si ma haituiesc aiurea cand stiu ca ar trebui sa am enorm de multa rabdare cu mine?
De ce nu reusesc sa uit anumiti oameni, anumite momente, anumite sentimente cand, undeva in adancurile fiintei mele, oamenii, momentele si sentimentele sunt deja doar carcase vide si reci?
De ce ma doare inima?
De ce plang cateodata fara motiv?
De ce nu astept rabdatoare ca oportunitatile sa apara pe linia mea si ma comport ca o nebuna si le sperii?
De ce simt ca imi doresc sa dispar in neant din ce in ce mai mult?
De ce realitatea in care am trait pana acum e o iluzie?
De ce muzica din seara asta ma intristeaza?
De ce intarzii sa iau decizii importante cand ar trebui sa ma bazez pe intuitie si sa le iau si gata?
De ce iubesc ploaia?
De ce iubesc momentele de liniste de dimineata?
De ce urasc sa nu fiu bagata in seama?
De ce ma doare ignoranta celorlati?
De ce imi e dor de tine cand stiu ca te am in suflet, unde totul e ok?
De ce...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu