luni, 2 ianuarie 2012

Un altfel de 2012

Sa vedem...cum sa incep de data asta..daa..stiu: se apropia Revelionul iar eu ezitam, ba sa ies, ba sa nu ies..in final am iesit. Initial, o locatie draga era principala "obtiune"..dar, deh, bugetareasca-mi conditie m.a cam oprit..asa ca am cercetat ceasloave si volume..sociale si am observat ca mai era ceva si mai..altfel in program.

Asa ca, cu inema in dinti, am purces spre cealanta locatiune...mai fusesem si mi.a placut, si am sunat si am decis si m.am dus si am platit si am plecat pe strazi plutind:)

Acum..deja trei zile, am ajuns, din nou. Era deja 31 decembrie si..cam frig. Dar in suflet era caaaldd si frumosss si bineeeeeeee:). Deja aveam emotii: nu aveam nici cartela si nici card RATB si ma gandeamm "Iooii sa vezi cum iau eu amenda ca numai de datorii nu am cheefff!" hihi rad eu acuma..dar atunccciii..si apai Ioanie draga ajung...si maaaaaammaaaa!! Nu credeam ca se poate atata fericire, atata caldura, atatea explozii de energie bunaaa si atata...VIATA!! 

Atmosfera, oamenii, generozitatea, atentia, normalitatea si rafinamentul au fost, as spune, la superlativ. Asta ca sa citez o buna prietena: au venit exact oamenii care trebuiau sa vina...am plecat vie, am plecat fredonand, cantand in frigul diminetii, priveam oamenii altfel, ma amuzau ironia si usorul cinism al taximetristilor, sticlele sparte, tinerii obositi, poate si usor disperati de atata petrecareala...am baut si o cafea buna in strada si...pe la 7 juma dimineata intram la somn, cantand in continuare si razand in sinea mea de cat de figura pot fi:)

Inchei usor melancolic si zambind sagalnic amintirilor.. Inceput superb de 2012, oameni noi, fata de care ma deschid, oameni iubitori, perfecti, puri, oglindiri unice, momente, valori, flori din gradini deosebite, parfumuri si arome din locuri departate dar atat de aproape, in suflet...linie noua, linie buna, gand de viitor bun, vin de vita non-nobila, dar naturala. Mi s.ar spune sa opresc linia de complimente, dar nu pot sa nu multumesc Universului pentru aceste oportunitati atat de...altfel. In final, imi multumesc si mie pentru ca am ales VIATA!


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu