vineri, 30 decembrie 2011

Lissstaaa pentru 2012

Sa revenim la ceea ce poporul indeobste denumeste, cu poezia de rigoare si tandretea verbala indirect proportionala cu rata la banca "les noastre ois". Maine se cam schimba anul, dolarul pica in bot, euro primeste o noua gura de oxigen iar momentele usor ridicole asociate Anului Nou vor reveni la televizor...

Eu una ma gandesc asa, mai modest, sa ma adun nitel. Deh, la anu fac varsta importanta si probabil se asteapta de la mine sau astept eu de la altii ceva nou, ceva unic, ceva special. Sau...sa nu exagerez, cadouri am primit deci:p Oricum ar fi, calcatul asta al acceleratiei a meritat fiecare cent si forint si lira malteza din lume!!

Hai ca am terminat cu povestile, sa ne concentram: lista mea pentru 2012 e cam scurta, dar cum trebuie.

1. Iubire

2. Curaj

3. Incredere

4. Mai multi prieteni

5. Deschidere fata de mine si de lume

6. Lectii de chitara cu un om bun, intelegator, pasionat de muzica, rabdator...

7. Permis auto

8. Sala si regim

9. Scris mai mult, publicat un roman

10. Muzica!!

Cam atat...daca aveti si voi o lista, scrieti cat vreti si cine stie...

LA MULTI ANI!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu