luni, 22 noiembrie 2010

BALAURUL

EI BINE...M-AM JUCAT UN PIC...DE-A POEZIA..AM ZIS "DOMNE, IO NU AM MAI SCRISSS DE MUUULLT POEZIEE..." SI UITE CE A IESIT:)

SA SCUZATI DE PE ACUM EVENTUALELE ERORI GRAMATICALE...DEH, LIMBILE ASTEA STRAINEZE..MA AMETESTE DOMNE!!

Vizita inopinata a balaurului

22 noiembrie 2010

Privesc. In zare se desteapta un balaur

Cu dinti albastri, trup de aur.

Astept sa vina, sa luptam.

Sau, omeneste, sa cantam.


Tresar. Balaurul se-apropie.

Inima-mi tresare ca o dropie.

Of, entropie idioata!

Ma faci de ras inca odata!


Inspir. Balaurul-i aici.

E mic acum, cat un arici.

Incep discutia. Ma asculta.

Se vede clar ca-s tipa culta.


Acuma tac. Vorbeste el.

Rhetoric, clar, exact, sardonic.

Eu il ascult. Mai bun – domn’ colonel.

Mi-e jena un pic. Ma misc tectonic.


Am discutat. El e mai bun.

Are o varsta faina – vreun eon.

Ii multumesc. Miroase a freon.

Merg mai departe. Parca-l cheama “JOHN”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu